AIM Archives

March 2022

AIM@LISTSERV.CSUFRESNO.EDU

From:
William Kirby <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Wed, 9 Mar 2022 15:20:27 +0100
Tere mu sõber,
Kogu lugupidamise juures vabandan, et teid jälle tülitasin, aga nemad
ei vastanud
e-kirjade kohta, mille ma teile eelmisel nädalal äriteemadel saatsin
ettepanekut.

Olen teile juba kaks meili saatnud ja see on minu kolmas e-kiri, kuid siiski
, aga ma pole kindel, kas sa said
kuna ma ei saanud teilt vastust, kas teie e-posti aadress on aktiivne?
Kas mu kirjad satuvad rämpsposti? Ma mõtlen.
Ma palvetan, et see kiri teieni jõuaks.
Olen William Kirby advokaat, Ameerika kodakondsus
omama fondiettepanekut surnult, kes
oli minu klient, kes kaotas kogu oma perega minu riigis elu.
Kannavad teiega sama perekonnanime ja pärineb otse teie nimest
riigis, jättis minu käsutusse suure summa Araabia Ühendkuningriigi panka
Emiraadid (AÜE)
ma lähen
selgitan teile üksikasjalikumalt, kui saan teie vastuse. Meie saame ka
kasutage võimalust, et arutada jagamise suhet ja tingimusi
teie nimel raha üle kanda. Lisasin oma meiliaadressi
[[log in to unmask]] Võite taotleda ka minu telefoninumbrit
rohkem selgitusi, tänan, Jumal õnnistagu sind
Tervitused
Advokaat William Kirby

Hello my friend,
With all due respect, I apologize for bothering you again, but they
did not answer
about the emails I sent you last week about business
proposal.

I have already sent you two emails and this is my third email, but still
,but I'm not sure you received
because I did not receive a response from you, Is your email address active?
Will my letters end up in spam? I wonder.
I pray that this letter reaches you.
I am a William Kirby lawyer of American nationality
have a fund proposal from a deceased who
was my client, who lost his life with all his family in my country.
Bearing the same last name as you and coming directly from your
country, left a large sum at my disposal in a bank in the United Arab
Emirates (UAE)
I go
explain to you in more detail, if I receive your reply. We can too
take this opportunity to discuss the sharing ratio and terms
to transfer funds on your behalf. I have attached my email address
[[log in to unmask]] You can also request my phone number for
more explanation thank you God bless you
Greetings,
Lawyer, William Kirby